Moi! Olen tyttö Mikure. Terve vaan sinä ruudun toiselle puolella. Oletko kinnostunut koripallosta?? Minä olen harrastanut koripalloa kaksi vuotta. Aluksi se oli rankkaa, sillä en ollut sitä ennen kovin liikunnallinen ihminen. Mutta nyt mennee paremmin jos ei ota huomioon yhtä asiaa. Mulla kävi tänä vuonna liikka tunnilla köpelösti: nilkka nyrjähti tai jotain sen tapasta. Ja se edelleen vaivaa. Tämä on kestänyt ainakin kaksi kuukautta.  Mua pikkusen ärsyttää... En ole päässyt vieläkään pelaamaan kunnolla. Mutta minkä sille voin . Yritän parhaani, mutta nilkka ei aina kestä.  Koripallo on minua ainut kunnolla kiinnostanut laji. Mutta työtä vielä vaatii. En ole mikään maailman paras puolustaja. Heitto kyllä sujuu. Kun aloitin monet ihmiset ihmettelivät sitä kuinka pehmeästi heitän. No aika hyvin heitinkin. Koripallo on se mun juttu. Mun paras kori enkka oli ensimmäisellä kaudella: tein noin 18 koria eli noin 36 pistettä. No siinä oli etu että olin silloin jo pitkä ja puolustajani päätä lyhyempi. Mä en ole vielä ajatellut asiaa että mitä teen aikuisena. Olenko Suomessa vai lähdenkö esimerkiksi Yhdysvaltoihin. No en välttis. Haluan saada koulujutut loppuun. Toden näköisesti koripallo varmaankin pysyy vain harrastuksena. Katsotaan mitä tulevaisuus näyttää.Hyviä päivän/illan tai milloinkin luet tämän.